Je hodně věcí, které dokážou tak zvaně zahřát u srdce. Mezi top se dá jistě zařadit pochvala. Někdo chválí svými ústy stále, jiný je na pochvaly opatrný. Zrovna tak je to s přijímáním ocenění. Po většinu dne usměvavá vedoucí naší pečovatelské služby, paní Boženka Sukopová, patří k těm, kteří umí pochválit, když jde o povzbuzení zasloužené. A jelikož se v přímé péči už nějaký ten pátek pohybuje, dobře ví, kdy není třeba slovy chvály a poděkování šetřit.
Úplně jiná situace ovšem pro celý pracovní kolektiv nastává, když pochvala přijde od uživatele. Ty, které na stole vedoucí pomyslně přistály v posledních dnech, komentuje ona sama: „V měsíci červenci jsem obdržela pochvaly na pracovníky naší pečovatelské služby, které nejen mne, ale především děvčata, zahřály u srdce.
První z pochval byla od manžela zesnulé uživatelky, který chtěl upřímně poděkovat pracovnicím za péči o jeho milovanou manželku, dle jeho slov ´jí děvčata pomáhala lépe snášet to nejtěžší období života a byla pro ni v kritických chvílích oporou´.
Další poděkování přišlo od našeho dlouholetého uživatele, který chtěl poděkovat všem pracovnicím za pomoc a podporu, které se mu dostává. Řekl mi, že je nesmírně rád, že s naší pomocí může dožít doma, ve svém známém prostředí.
Tyto pochvaly nejsou výjimkou. Při svých návštěvách uživatelů či rozhovorech s rodinnými příslušníky slyším často pozitivní hodnocení pracovníků a jejich profesionálního přístupu. Jsem na náš kolektiv pyšná a velmi si přístupu pečovatelek vážím. Proto také na společných pracovních poradách s radostí slova díků předávám děvčatům, která toto považují za nejvyšší uznání jimi poskytované služby“.
Ing. Pavla Romaňáková, projektová manažerka Charity Zlín