Reference

z latinského referóreferrerelatum znamená obecně odkaz na něco nebo informaci o něčem. Je to tedy zpráva, doporučení, dobrozdání, posudek ...

Poděkování i finanční dar. Paní Ivana si váží práce pečovatelek
11. července 2022 Články

Poděkování i finanční dar. Paní Ivana si váží práce pečovatelek

Dobrý den, ráda bych vám poděkovala za výborné služby pro mou maminku, které nám v obtížné situaci velmi pomohly. Jsme velmi spokojeni s vaší pomocí, která probíhala na profesionální úrovni. Jako poděkování posílám na váš účet dar. Ať se dál daří vaší práci! S pozdravem Ivana

Charita Zlín, to je ruka podaná v nesnázích. Více jak třicet let
6. června 2022 Články

Charita Zlín, to je ruka podaná v nesnázích. Více jak třicet let

Charita Zlín 1991-2021. "Tak, jako je dobré se zastavit, pokud člověk dosáhne nějakého jubilea, tak to určitě není na škodu i při jubileu organizace. V minulém roce jsme si připomněli 30. výročí od ustanovení Charity Zlín otcem arcibiskupem. Bohužel díky covid-19 nebylo možné uspořádat žádnou společenskou akci, na které bychom toto výročí oslavili. Když jsme tedy nemohli oslavit 30. výročí, tak jsme se rozhodli, že oslavíme 30+1. výročí. V pátek, 3. června 2022, ve zlínském kostele Panny Marie Pomocnice křesťanů od půl šesté hudbou s Add Gospel a následnou mší svatou, celebrovanou vizovickým děkanem P. Vítem Hlavicou," přibližuje ředitel Vlastimil Vajďák.

Devadesátiletá uživatelka poděkovala za péči prováděnou s láskou, úctou, lidskostí
25. května 2022 Články

Devadesátiletá uživatelka poděkovala za péči prováděnou s láskou, úctou, lidskostí

Vážení, mnohokrát děkuji za výbornou pomoc. Poprvé jsem poznala paní, která nepracuje jen pro honorář, ale rozumem, láskou, vztahem, úctou, lidskostí, citem atd. Paní ošetřovatelka Alena mě ve čtvrtek koupala. Cítím se jako spadlá z nebe, jako v ráji. Velmi ji přes vás děkuji za milou péči a současně prosím, je-li to jen trochu možné, posílejte ji za mnou. A.M. /90 let, tělo do hrobu, ale mozek se nevzdává/

"Aktivity maminku motivovaly. Děkuji za službu domovinka," napsal pan Josef
3. května 2022 Články

"Aktivity maminku motivovaly. Děkuji za službu domovinka," napsal pan Josef

Paní Blahová, děkuji Vám i kolegyním za službu domovinka, kterou zajišťujete. Moje mamka ji využívala. Byla to pro ní pozitivní změna, nebyla dopoledne sama, kdy doma nikdo nebyl. Komfortní bylo zajištění dopravy. Aktivity - zpěv, čtení, modlitba, vyrábění aj. - jí pomohly alespoň částečně stimulovat k činnosti. Zajímavý a pěkně upravený je prostor - vilka - kde službu nabízíte. Děkuji Vám, ať se dílo daří a klientům se u Vás líbí. Josef Popelka

„Pečovatelky byly s rodiči až do konce. Za jejich lidskost a empatii děkujeme,“ napsala rodina
21. dubna 2022 Články

„Pečovatelky byly s rodiči až do konce. Za jejich lidskost a empatii děkujeme,“ napsala rodina

Vážená paní Vlčková, rádi bychom Vašim pečovatelkám jménem svým, ale hlavně jménem zesnulých rodičů, vyjádřili svůj dík a obdiv za to, co pro ně udělaly v posledních dnech jejich života. Jejich naprostá profesionalita nás nemohla překvapit, nesmírně jsme si ale cenili jejich lidského přístupu a empatie – vlastností, které jsou v dnešní době čím dál vzácnější. Vzpomínka na rodiče bude už natrvalo spojena se vzpomínkou a díkem za to, co a jak jste pro ně v jejich posledních dnech udělaly Vy. Díky. Manželé Kovářovi

Za střechu nad hlavou pro celou rodinu poděkovala maminka malé dcerky Vlaďka
7. dubna 2022 Články

Za střechu nad hlavou pro celou rodinu poděkovala maminka malé dcerky Vlaďka

Všichni si myslí, že azylový dům je něco hrozného. Ale naopak, je to ubytování, kde dostanete šanci znovu se zvednout na vlastní nohy. Tady máte možnost pobýt a potom si něco najít a pak odejít ze vztyčenou hlavou, že jste TO DOKÁZALI !!!!!!! Personál vám tady se vším pomůže - kdykoli se můžete na toho, kdo je zrovna ve službě s čímkoli obrátit. A proto bych chtěla poděkovat všem, kdo pracují v azylovém domě za to, co pro nás a moji rodinu dělají ...

"Cítím se tu lepší, jako doma," svěřila se uživatelka v dotazníkovém šetření 2021
25. března 2022 Články

"Cítím se tu lepší, jako doma," svěřila se uživatelka v dotazníkovém šetření 2021

Kvalita = hodnota, jakost, vlastnost věci. Dobrá kvalita či vysoká jakost, v našem případě nikoliv věci, ale sociální služby, představuje maximálně spokojeného uživatele služby. A je to právě on, uživatel, kdo s jistotou určuje onu kvalitu poskytované sociální služby. Každoročně předkládané anonymní dotazníkové šetření bylo opět nabídnuto uživatelům ambulantního centra seniorů Domovinka. A co z něj vyplynulo? Třeba, že senioři oceňují úsměv na tváři a dobrou náladu pracovnic přímé péče a také že cítí, že je to od srdíčka.