Seniorský ombudsman pro občany Zlína

seniory, osoby starší 60-ti let

Službu zajištuje Občanská poradna Charity Zlín

Události, v nichž ombudsman klienty směruje, nejsou starší více než 1 rok 

Kde může ombudsman pomoci, v jakých podnětech seniory směruje k dostupným variantám řešení 

  • úřad je nečinný, úřad nebo úředník se chová arogantně, nevhodně, či senior není spokojen s postupem jednání
  • občansko - právní záležitosti
  • oblast bydlení, dávek, bezpečnosti atp.

Poradenství je vždy realizováno na základě vyplněného formuláře Seniorský ombudsman, podnět k řešení

Možnosti odeslání formuláře

  • elektronicky prostřednictvím on-line formuláře
  • elektronicky prostřednictvím vytištěného formuláře (pdf ke stažení)
    • sken vyplněného vytištěného formuláře 
  • poštou vyplněný vytištěný formulář 
    • adresa: Občanská poradna Charity Zlín, Seniorský ombudsman, Zálešná I/4057, Zlín 760 01
  • osobním vhozem do schránky
    • Odbor sociálních věcí, třída Tomáše Bati 3792, Zlín 760 01, schránka ombudsman u vedoucí odboru
    • Oddělení cestovního ruchu a informací, náměstí Míru 12 (přízemí budovy), Zlín 760 01, schránka ombudsman
    • Zálešná I/4057 (objekt Drofa), Zlín 760 01, poštovní schránka Charity Zlín
  • tištěný formulář k dispozici
    • Odbor sociálních věcí, třída Tomáše Bati 3792, Zlín 760 01
    • Oddělení cestovního ruchu a informací, náměstí Míru 12 (přízemí budovy), Zlín 760 01

Když je podnět k řešení odeslán ...

  • první odpověď je realizována v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30-ti dnů od zaslání podnětu (rozhoduje datum odeslání, v případě vhození osobně do schránky datum převzetí ombudsmanem), a to
    • písemně (na uvedenou elektronickou adresu) nebo telefonicky  
    • posléze může být sjednána osobní schůzka k zaslanému podnětu