Úspěchem služby je spokojený uživatel i zaměstnanec

Úspěchem služby je spokojený uživatel i zaměstnanec

Úspěchem služby je jistě skutečnost, že je stále častěji využívána těmi, kterým je určena a naše kapacita je tak často naplněna na sto procent. Jsem také potěšena, že komunita uživatelů je obohacena o muže, kteří v posledních třech letech stále častěji navštěvují centrum denních služeb, a tím přispívají, mimo jiné, k rozšíření oblasti zájmu o mužský pohled na dění kolem nás.

Pozitivně mně také naladí, když slyším od našich uživatelů: „Jsem rád, ráda, že tu něco takového je, neboť nejsem sám, sama, doma mezi čtyřmi stěnami,“ nebo když zazní: „Už se tu tak těším, protože doma mně nikdo nevítá a ani nezdraví.“ Nadšená jsem byla z rekonstrukce kuchyňky a jídelny z prostředků Tříkrálové sbírky, čímž bylo vytvořeno příjemné zázemí jak pro uživatele, tak i pracovníky. A ne méně šťastná jsem za skvělý kolektiv pracovnic, které službu zajišťují. A tak si říkám, kéž by naši službu poznalo ještě více osamělých lidí.

Anna Gajdošíková, vedoucí služby