Někdy je stereotyp více než příjemný

Někdy je stereotyp více než příjemný

... aneb Protokol o výsledku veřejnoprávní kontroly na místě. Na místě poskytování ambulantní formy odborného sociálního poradenství, v Občanské poradně Charity Zlín a za dveřmi oddělení ekonomického. Takže se předkládala čísla, čísla a zase čísla. Ať šlo o ta ekonomická, či početní, vyjadřující objem tak zvané přímé péče. A k tomu evidence, reporty, seznamy, záznamy, složky ... tištěné i elektronické. To vše proto, aby byl naplněn předmět kontroly:

Kontrolou je prověřováno čerpání poskytované finanční podpory a dodržování a naplňování všech podmínek Smlouvy o poskytnutí finanční podpory z rozpočtu Zlínského kraje pro rok 2018 služby Odborné sociální poradenství.

  • Indikátor je výkonné měřítko sociální služby, k jehož zajištění se poskytovatel sociální služby zavázal ...
    • nebyly zjištěny nedostatky
  • Publicita ...
    • nebyly zjištěny nedostatky
  • Dodržování finančních pravidel ...
    • nebyly zjištěny nedostatky

Závěr protokolu, vystaveného zaměstnanci Zlínského kraje, zařazenými do krajského úřadu, Odboru ekonomického a Odboru sociálních věcí, kteří kontrolu provedli: Příjemce finanční podpory - Charita Zlín - postupoval v souladu se Smlouvou. Skutečnosti, které by vykazovaly znaky porušení rozpočtové kázně nebyly zjištěny ...

Ing. Pavla Romaňáková
projektová manažerka

Tak takové stereotypní odpovědi jsou velmi příjemné. Všem pracovníkům, kteří se na realizaci sociální služby podílejí, patří velké poděkování.