Seniorský ombudsman pro občany Zlína
seniory, osoby starší 60-ti let
Službu zajištuje Občanská poradna Charity Zlín
Události, v nichž ombudsman klienty směruje, nejsou starší více než 1 rok
Kde může ombudsman pomoci, v jakých podnětech seniory směruje k dostupným variantám řešení
- úřad je nečinný, úřad nebo úředník se chová arogantně, nevhodně, či senior není spokojen s postupem jednání
- občansko - právní záležitosti
- oblast bydlení, dávek, bezpečnosti atp.
Poradenství je vždy realizováno na základě vyplněného formuláře Seniorský ombudsman, podnět k řešení
Možnosti odeslání formuláře
- elektronicky prostřednictvím on-line formuláře
- elektronicky prostřednictvím vytištěného formuláře (pdf ke stažení)
- sken vyplněného vytištěného formuláře
- E: poradna@zlin.charita.cz
- v předmětu uvedeno: Seniorský ombudsman, podnět
- sken vyplněného vytištěného formuláře
- poštou vyplněný vytištěný formulář
- adresa: Občanská poradna Charity Zlín, Seniorský ombudsman, Zálešná I/4057, Zlín 760 01
- osobním vhozem do schránky
- Odbor sociálních věcí, třída Tomáše Bati 3792, Zlín 760 01, schránka ombudsman u vedoucí odboru
- Oddělení cestovního ruchu a informací, náměstí Míru 12 (přízemí budovy), Zlín 760 01, schránka ombudsman
- Zálešná I/4057 (objekt Drofa), Zlín 760 01, poštovní schránka Charity Zlín
- tištěný formulář k dispozici
- Odbor sociálních věcí, třída Tomáše Bati 3792, Zlín 760 01
- Oddělení cestovního ruchu a informací, náměstí Míru 12 (přízemí budovy), Zlín 760 01
Když je podnět k řešení odeslán ...
- první odpověď je realizována v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30-ti dnů od zaslání podnětu (rozhoduje datum odeslání, v případě vhození osobně do schránky datum převzetí ombudsmanem), a to
- písemně (na uvedenou elektronickou adresu) nebo telefonicky
- posléze může být sjednána osobní schůzka k zaslanému podnětu
Finanční podpora 2023 
Statutární město Zlín - děkujeme. Bankovní spojení ČS, a.s., č.ú. 1400878319/0800.